Onder een klacht verstaan wij alle schriftelijke uitingen van ongenoegen over contacten met DORFL’s House die niet onmiddellijk door de direct aangesprokene weggenomen kunnen worden.
Doel van deze klachtenregeling
Het op zorgvuldige en uniforme wijze registreren en afhandelen van klachten, het wegnemen van de oorzaken en het nemen van adequate maatregelen om herhaling te voorkomen.Samenstelling klachtencommissie
Voor een juiste behandeling van een klacht heeft DORFL’s House in samenwerking met Knuwer Advocaten een onafhankelijke klachtencommissie aangesteld.Deze commissie bestaat uit drie personen:
- de voorzitter, mevr. L. de Vree, eigenaar, trainer
- de secretaris, dhr C. van der Linden, trainer
- een algemeen bestuurslid, dhr. J. van Meer
Indienen van een klacht
Een klacht dient, binnen vier weken na de gebeurtenis waarop de klacht betrekking heeft, schriftelijk ingediend te worden bij de secretaris van de Klachtencommissie: C. van der LindenRijckert Aertszweg 5
1949 BD Wijk aan Zee
E-mail: info@dorfl.nl
De e-mail of brief bevat tenminste
- de naam en het adres van de indiener
- de dagtekening
- een omschrijving van de gedraging waartegen de klacht is gericht
- de handtekening van de klager
Vertrouwelijk
Alle correspondentie betreffende de klacht wordt vertrouwelijk behandeld en bewaard tot drie maanden na de afhandeling van de klacht. Aan degene (n) op wiens gedraging de klacht betrekking heeft, wordt een afschrift van het klaagschrift alsmede van de daarbij meegezonden stukken toegezonden. De indiener ontvangt binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging van de klachtenbrief.De behandeling van de klacht
De klachtbehandelaar stelt de klager en degene op wiens gedraging de klacht betrekking heeft in de gelegenheid te worden gehoord. De voorzitter bepaalt plaats en tijdstip van de zitting waarin de klager en de aangeklaagde tijdens een niet-openbare vergadering worden gehoord. Voor het houden van een zitting is vereist, dat minimaal twee leden van de klachtencommissie, waaronder de voorzitter, aanwezig zijn. De klachtencommissie is in verband met de voorbereiding van de behandeling van de klacht bevoegd alle gewenste inlichtingen in te winnen en kan daartoe deskundigen inschakelen en uitnodigen voor de hoorzitting. Van het horen van de klager kan worden afgezien indien de klager heeft verklaard geen gebruik te willen maken van het recht te worden gehoord. Van het horen wordt een verslag gemaakt.Het verslag bevat:
- a. de namen en de functie van de aanwezigen;
- b. een zakelijke weergave van wat over en weer is gezegd.